mandag 23. desember 2013

Årets siste levering.

En stund siden jeg har levert noe til Molde legevakt nå. Men i dag på lille julaften, har det blitt ferdig 28 dyr som jeg håper kan glede noen små syke sjeler i jula. Ble en sukkersøt blanding denne gangen; delfiner, støvkaniner, skilpadde, kosekluter, harepus og den aller siste varianten min: julemus. En salig blanding.
 Og som dere ser har jeg ikke akkurat laget delfinene etter fargen deres. Men variert de i alle mulige sukkerfarger. Ble ganske så søte synes jeg selv.
Julemusene er inspirert av noen  jeg såg var strikket på nett her om dagen, men jeg valgte å ta frem heklekroken.
Da kan jo bare jula komme, julaften i morra og det eneste som står igjen er å ønske alle en riktig god jul. :-D

2 kommentarer:

  1. Så fantastisk at du har laget disse og gitt dem til legevakten!! Jeg er superimponert :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var en glede og lage de til de. Tusen takk. :-)

      Slett