søndag 11. november 2012

Utsmykkede kosedyr

Forstått det slik at Fantorangene og Ole Brumene er veldig populære hos barna. Men jeg liker å prøve ut nye ting også, så jeg håper barna liker dem allikevel. Jeg fant ut at jeg hadde mye Østlandsgarn tilovers og så fant jeg noen nøster med glitrende garn. Så da ble konklusjonen; hvorfor ikke sette de sammen og lage noe. Så her ser dere resultatene: de aller første ble bamser jeg har laget før, men de ser jo litt annerledes ut når de glitrer.
Og så husker jeg selv fra da jeg var liten at jeg synes elefanten Dumbo var veldig søt. Og det var jo en koselig, men også trist film. Så hvorfor ikke la han komme fra i lyset igjen og få skinne litt også. Jeg synes iallefall han fortjener det og min variant ble jo ikke så dumme synes jeg selv da. :-)




Satser på at ungen vil like disse også jeg, selv om det ikke er det som er på barnetv nå for tiden. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar