tirsdag 20. november 2012

Litt fram og tilbake. Men ting blir ferdig etterhvert. :-)

Typisk meg å ha flere prosjekter gående samtidig, men nå er i allefall siste vinflaskegenser ferdig. Lillesøster spurte om jeg kunne ordne en vinflaske til henne med en hjort på og det måtte jo la seg gjøre. Så nå er den ferdig strikket, dampet, pakket inn og sendt til Hjelset.
Så nå kan jeg la tankene gå tilbake til Mariustunikaen som jeg holder på med. Første gang jeg lager noe sånn som dette, men veldig gøy å prøve lell. Så langt har det gått veldig greit, men helt ærlig så har det jo bare vært litt vrangbord og rettstrikk med kun en farge.
Men nå som jeg er kommet så langt som dette, kan jeg nå fokusere på mønster og armer som skal strikkes på etterhvert. Håper og trur alt skal gå smertefritt....krysser fingre for meg selv. Men jeg har trua og gir meg ikke før jeg får det til.

1 kommentar:

  1. Jeg har strikket 3 mariustunikaer. Lett som en plett :)

    SvarSlett