søndag 2. september 2012

Nye prosjekter er på vei....

Vet det det er en stund siden jeg har lagt ut noe nytt nå. Men som dere sikkert også erfarer selv kan ting gå litt i bølgedaler innimellom. Holder på med flere prosjekter, men på grunn av litt mye jobbing for tiden rekker jeg rett og slett ikke å få ferdig så mye.
Noen prosjekter som er på gang er flere Amigurumi figurer, sengeteppe og ett samarbeidprosjekt sammen med ei venninne, Så det skal komme mer etter hvert.
Men kan jo i mens dere venter vise frem noe som allerede er ferdig laget.
Her er ett heklet babyteppe:
Og denne gardinkappen laget jeg til Rigmor for en stund side. Og fått høre fra henne flere ganger at hun er stor førnøyd med den. :-)
Og så fikk jeg solgt dette babyteppe i går. Ei venninne som forelsket seg helt i dette teppe.
Håper dere alle går ei fin uke i vente. Som sagt så er det MYE jobbing på meg fremover, men jeg lover å komme sterkere tilbake. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar